úterý 8. února 2011

Kompilace vyřešena

Postupně se mi podařili odstranit problémy s kompilací. Takže nyní mám aplikaci zprovozněnou a mám pro ní zkompilované nějaké základní moduly. Nastává ten správný čas, kdy se pokusit o první vlastní modul pro VRUT.

Odstranění problémů:
  • Při kompilaci vznikala chyba s wxtiff.lib. Jedná se o záležitost wxWidgets, musel jsem je tedy znovu zkompilovat a přidat v nastavení preprocesor ZIP SUPPORT, jak je popsáno v dokumentaci
  • Kompilace přes volbu Batch Build. Tuto funkci jsem chápal jako výběr projektů, které chci zkompilovat. Nejspíš to tak i je, ale soubor makefile.win obsahuje přímé cesty k projektům, ty jsou potom kopilovány aniž by byly vybrány v Batch Build. Jelikož jsem chtěl zkompilovat pouze jádro VRUTu a tím eliminovat chyby kompilace modulů, které nepotřebuji, musel jsem v souboru makefile.win zakomentovat nechtěné projekty modulů.
  • Problém s glut32.dll. Po úspěšné kompilaci jsem konečně dosáhl souboru vrut.exe. Při jeho spuštění se objevila chyba "V systému není nainstalován glut32.dll". Což je divná chyba protože glut32.dll mám nainstalovanou (zkopírovanou do Windows/System32/). Tento problém jsem vyřešil tak, že jsem soubor glut32.dll nakopíroval přímo do adresáře, kde se nachází vrut.exe. To problém vyřešilo a vrut.exe jde nyní spustit.